Drömresemål

Tankar och planer flyger och diskuteras dagligen kring dessa ställen. Mycket att planera och komma fram till innan vi har vår reserutt spikad. Dock börjar bitarna falla på plats och går allt som planerat kan vi bocka av dessa platser innan vi drar och hem till svealand igen 😎

AUSTRALIA
Jag skulle vilja

- Lära mig surfa på riktigt i Surfers paradise. Ska bara komma över min hajskräck först. 

- Åka till Fraser Island 

- Uppleva Bondi Beach. Och bli räddad av en lifeguard på en surfbräda såklart 😁

- Se Sydney Opera house och gå på Harbour bridge 

- Åka Great ocean road, vilket vi redan har checkat av✔️

- Uppleva Yarra Valley

- Go diving in great barrier reaf

- Simma med delfiner och se en valhaj🐋

- Travel the goldcoast up to Darwin and Noosa

- Besöka regnskogen och se australiensiska djur

Kommentarer:

1 Lina:

Jag vill också! :D Tycker ni borde ta färjan till Manly när ni är i Sydney. Man tar färjan från Sydney Harbor intill operahuset. I Manly är det bra surf (tror jag), fina stränder, väldigt mysigt och perfekt att cykla runt! Ingen storstads känsla men ändå så nära Sydney. :D

Kommentera här: