A day off

Sovmorgon, fint väder, Arvid jämte mig och en allmänt bra dag, vad kan bli bättre ? Jag har tyckt det vart riktigt skönt att vara ledig idag. Har jobbat mycket senaste veckorna så behövde den här dagen till att göra vad jag vill.


12:00, lurre i swe church. Va det gott ?? Naaa, jag är inget större fan av korvstroganoff. Arvid är dock så han blev glad, så även Tim 😊 Maten får 3/10 av mig...

Efter lunch fick jag med mig Arvid till stan som för idag agerade smakråd. Kom hem med en byxdress, topp och en kjol. Bra vecka för mig. Nya kläder och sprillans ny telefon. Hämtade ut en helt ny i förgår då min gamla pajade och Apple valde att ersätta den med en helt ny, gjorde min dag. Tack Apple ! 

Nu har Arvid dragit till jobbet och jag  väntar på att han ska jobba klart så att vi kan dra till gymet tillsammans. Arvid ligger i hårdträning och jag får väll försöka hänga på antar jag ;)
Vi ses 👋🏼
Julle

Kommentera här: